onsdag 4 december 2013

Posteffekter

Hola!
Märkte för en liten stund sen på någon blogg om ' Posteffekter '.
Min reaktion var " vad är posteffekter?? ", och tänkte men gud det spelar jag ju inte med!
Men jag loggade in och kollade.
Och det visade sig att jag har gjort det i drygt ett år nu, haha.
Men jag visste ju inte vad det var, så jag trodde liksom att spelet såg ut så..
Fast nu har jag tagit bort det och det blev mycket skönare för ögonen och mycket bättre och klarare bild!
Så när snön kommer till hela Jorvik ska jag ta och fixa en ny header, igen :D
Så jag tycker verkligen att alla inte som vet vad Posteffekter är ska logga in på sso, trycka på Esc, ta alternativ och där finns Posteffekter!
Det kommer att kännas konstigt i början (det gör det för mig med) men det är så mycket bättre jag lovar!
Jämnför!

 Posteffekter



Utan Posteffekter


Tack Alicia Starnight för att du tog upp detta på din blogg annars skulle jag fortfarande inte veta något om Posteffekter! :)

Bilder och var jag har köpt allt på bilden ovan kommer upp imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar