onsdag 11 december 2013

Önskefunktioner

Hej!
Har länge tänkt göra ett inlägg där jag typ skriver mina önskefunktioner, men har inte orkar riktigt.
Jag skulle vilja ha (som jag kommer på nu):

  • Kunna mata hästar vid championatplatserna, nästan alla vill det, kom igen nu sso!
  • Att det fanns en slags chatt där man kunde prata med Gams masterna, för alla spammar ju i Global och då hinner dom bara svara på ca. 65 % av alla miljoner frågor vi spelar skriver ( dessutom är ju inte alla vän med dom där )
  •  Att kunna släppa ut hästen i en hage (samt kunna leda såklart)
  • Att då ha en privat hage och en allmän för alla
  • Att det fanns en knapp i Alternativ där man kan ta bort ryttaren istället för vildhästbuggen som inte alla får/kan göra. 

Det var allt jag kom på nu!
Hoppas verkligen att det kommer hända! ♥

Love you all! ♥

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar