lördag 10 augusti 2013

Mitt stall

Detta är ett tid inställt inlägg. När du läser detta är jag på ridläger. Ash kommer ta hand om mina hästar tills på onsdag då jag kommer hem.
_________________________________________________________________

Hej!
Tänkte ta att visa hur det ser ut i mitt stall, alltså hur hästarna står :D

Tryck på bilden om du vill se större.


I den första står Icy och han kommer alltid stå själv för han är..bäst.♥
Sen står längst in Mini (vet inte varför) sen poppie och silver. Och i den
andra stora boxen/spiltan står Nessan själv eftersom att hon är så stor.
Men nästa häst jag köper kommer antagligen (om jag inte säljer någon innan det) stå tillsammans med Nessan. Hoppas att dom uppdaterar stallet snart för vill slippa ställa någon längst ner i det mörka.

Det var väl mitt lilla stall. ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar