måndag 12 augusti 2013

Min Garderob

Detta är ett tid inställt inlägg. När du läser detta är jag på ridläger. Ash kommer ta hand om mina hästar tills på onsdag då jag kommer hem.
_________________________________________________________________

Hej!
Tänkte ta att visa hur jag har det i min garderob, hehe
Är inte den som är JÄTTE noga med att sortera direkt men ganska :)

-Ryttare-

1. Linnen, t-shirts, jackor alla form av "tröjor" :D
Alla Får 2 rader var förutom t-hirts för har så himla många av dom. :D




2. Byxor, och kjol, haha har bara en men samlar sc just nu så :3
Ska snart köpa den vita kjolen ♥


3. Hattar, mössor osv sånt man har på huvudet :D


4. Handskar :PP


5. Stövlar, skor och sånt :D


Har faktiskt ingen på nr 6, den är reserv sen typ :D

- Hästen -

1. Alla fina sadlar c:


2. Filtar


3. Träns


4. Lindor, huvud-svans dekrationer, väskor och 2 hästskor att ha som minne :D


5. Mina medaljer c:


6. Saker från uppdrag


Sen är jag dålig på att köpa husdjur för vill ha annat mer än det så har bara 2 :/


Har dock mina tävlingskläder också












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar